2014. október 26., vasárnap

1. Kritika ~Thanks for the memories

Sziasztok!
Meghoztam az első kritikámat..



Kinézet:
Úgy egybe nincs kifogásom a kinézet ellen. A fejléc is rendben van. Bár a blog címe nehezen olvasható. A jobb oldalon a gitárost nagyon eltaláltad. Szépen is van kivágva, és úgy egyszerűen, mintha direkt ide lett volna fényképezve. Ezért gratulálok, mert sok helyen bár szép a fejléc, nem találják el a megfelelő képet. A középső része egy kicsit zsúfoltnak tűnik nekem. Viszont ezt a bal oldal, az óra és az, hogy ott világosabb, kompenzálja.
Engem kissé zavart, hogy a történet betűmérete kicsi. Jobb lenne, ha nagyobbra tennéd, mert így nehéz elolvasni. S mondhatják páran, hogy nem érdekli így őket, mert nem látják, Bár ez így durva példa volt, de érted mire célzok.
A mondulok is rendben vannak. Bár a blogarchívumot feljebb tenném.
Ajánlanám azt, hogy csinálj oldalakat. Ezt akár a fejléc alá, vagy oldalra. A szereplőkkel, a történettel ( ide be tudnád tenni majd a részek linkjeit, így az ember könnyebben megtalálja őket).
10/8

Történet:

Mivel még csak a prológus van fenn, így nem tudok sokat írni róla.
Első és legfontosabb észrevételem az volt, hogy ez nem sablontörténet.. Második, hogy Fall Out Boy fanfiction. Ilyennel még nem találkoztam. A címről legelőször a Fall Out Boy szám ugrott be, és lám olyan ff. Régen imádtam azt a számot és most újra meghallgattam, és rájöttem, hogy még mindig imádom. Na de ez mellékes...
A történet maga érdekesnek hangzik. (Fel is iratkoztam.) Eszméletlenül fogalmazol. Nem az a tőmondatos fogalmazásod van, hanem rendesen kifejted, azt ami a fejedben van. Leírod, ezáltal könnyebb elképzelni a történetet, a szereplők életét.
15/15

Írás:
Valaki aki nagy betűkkel írja a Neked, Te, Tőled. Sok helyen nem írják úgy, ami zavaró, legalábbis számomra. Helyesírási hibát nem találtam, A vesszőid, mondatvégi írásjeleid is a helyén vannak.
10/10

Összesen: 35/33

Összességében:
•Állítsd nagyobbra a betűméretet
•Próbálj meg oldalakat csinálni
•Csak így tovább

Remélem tudtam segíteni, és valami hasznosat is írtam, nem pedig csak áradoztam a blogról.. :D

Aki pedig ide téved, halgassa meg ezt a számot:
Fall out boy: Thanks for the memories


2 megjegyzés:

  1. Már bocs attól hogy téged zavar de a magyar nyelvben HELYESEN, NEM írják nagy betűkkel a névmásokat. Ez egy hülye szokás amivel az angol nyelvet másoljuk írj angolul ott úgy helyes.

    VálaszTörlés
  2. Szia, drága!
    Köszönöm szépen a kritikát, feldobtad a napomat:) Megfogadom a tanácsaidat, nagyobbra állítom a betűtípust. (reklám: most töltöm fel az első részt:D)
    Eszméletlenül fogalmazok. Nagyon szépen köszönöm, bár szerintem ez túlzás :)

    VálaszTörlés