2014. október 27., hétfő

3. Kritika~Midnight Death

Kinézet:
A fejléced eszméletlenül szép *-* Igaz, kicsit túl kacskaringós a betűtípus, de nekem ez is tetszik.
A designnal sincs nagy bajom, csak egy kicsit át kellene rendezni.
-A Facebookos csoportot és közvélemény kutatást  lentebb
-A 'Blogról' -t, Chat-et és a Látogatókat is feljebb
De ez a te döntésed, csak én így találom célszerűnek.
És még egy....Szerintem ne hagyd csak ilyen egyszerűnek a menüt. Nem nagyon illik a szép designhoz. :)
8/10

Történet:
Egyedi, és ez megfogott benne. Volt pár hely, ahol legszívesebben felkiáltottam volna, hogy 'Most akkor mi is történt?'. Ez talán attól van, hogy gyakran váltogatod a dimenziókat.
De amúgy várom a 2. évadot! :)
Nagyon tetszik! Azt hiszem fel is iratkozom! :)
14/15

Helyesírás:
Néhol találtam benne elgépelést, de emberből vagyunk, így ez elfogadható.
9/10

Összpontszám: 31/25

Tanácsok:
-Rendezd egy kicsit át az oldalsávot
-Váltsd le a menüt
-Kevesebbszer váltogasd a dimenziókat

További jó blogolást! :)




1 megjegyzés: