2014. október 26., vasárnap

2. Kritika~Loch Ness monster

Sziasztok meghoztam az első kritikámat méghozzá HungaryWinxTv-nek :)
                                                                         a blogot ITT megtalálhatjátok!


Kinézet: 
A fejléc nem rossz, de nem is a legszebb. Szerintem Victoriaról nem ez a legelőnyösebb kép, én nem ezt tettem volna be. De rajta a többi nagyon jó, csak nem értem, hogy ki az a lány bal oldalt és mit keres ott, amikor nem találtam rá a szereplők között...
Designra rátérve...szerintem érdemes lenne felkeresned egy design blogot. Ha akarod privátban ajánlok is neked, de annyi van, hogy szerintem ezzel egyedül is boldogulsz.
4/10

Történet:
Mielőtt beleolvastam, megnéztem a szereplőidet. Victoria Justice (Nova)  és Danielle Campbell (Bella) szerepét meg kellett volna cserélned. A blogodban az előbbi a fiatalabb, de a valóságban ez pont fordítva van. Két év van kettejük között, ami véleményem szerint meg is látszik. Ezért szerintem vagy cseréld meg a szereposztást, vagy keress másik hírességet Danielle helyére. Az Eliot szerepére betett színész se tűnik 23-nak, és ha úgy nézzük, idősebb Novánál, ami egyáltalán nem látszik. Ennyit a szereplőkről...
A történet kétségkívül egyedi, és ez tetszik, de a leírásod borzalmas. Bocsi, de ez van. Mindent elismételsz 50-szer, főként jelentéktelen dolgokat. (pl. Esik az eső.)
8/15

Helyesírás:
Rengeteg a szóismétlés! Minden mondatodban benne volt, hogy Nova vagy Bella. És ez elég idegesítő...
6/10

Összpontszám: 18/35

Tanácsok:
-Kérj fel egy designert a blogod átalakításához
-Gondolkodj el a karakterek realitásán
-Figyelj a szóismétlésre

UI: Bocsi, ha egy kicsit durva voltam, de remélem tudod, hogy mindezt csak építő jellegűnek szántam :)
További jó blogolást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése