2014. október 30., csütörtök

8.Kritika~Az összekeverhető összekeverhetetlen

                                                                                  a blogot ITT megtalálhatjátok

Kinézet:
A fejléc szép, csak a rózsákat nem rajta. De  azért jó.
A design meg ugyanolyan, mint a miénk. Látom nektek is Klauu M. csinálta.
De a menüből hiányolom a 'Fejezetek' modult. És sose értette, hogy minek teszik ki azt a kérdést, hogy hogy tetszik a blog. Saját magadnak írod, ne befolyásoljon más! Ha meg nem fogod emiatt abbahagyni, ne tedd fel a kérdést. Azt a közvéleménykutatást, amiben megkérdezed, hogy milyen irányba folytatódjon a blog, végképp nem értem. A te blogod! Ne valaki ismeretlen döntse el, hogy milyen történet legyen belőle! Sőt, ha már így kezdted el (gimis történet), ebből hogy akarsz fantasy-t varázsolni? Mert azt már az elején meg kellett volna ismertetned, hogy ez valami mágikus hely/személy/tárgy.
Másrészt nagyon rossz ez a betűtípus. Olyan mintha egy faxot olvasnék.
Lehet, hogy ez az én berögződésem, de szeretem ha oldalt sok színes modul van, pl. html-ek, képek. De ezt rád bízom, csak egy ötlet.
7/10

Történet:
Hiányolom a Prológust, amiben leírod, hogy miért mennek Franciaországba, de most már így is jó.
Kevés mostanában az iker történet, így jó, hogy ráakadtam egyre. Tetszik a stílusod, nagyon jó olvasni!
Még nem jutott időm az egészet végigolvasni, de remélem hamar sor kerül rá. Bocsi, hogy nem tudok sokat hozzáfűzni, tetszenek a karakterek, a helyszín (Franciaország <33), hogy gimis sztori (én szeretem őket, már ha nem SzJG kopi az egész). De nekem túl gyorsan mutattad be néhány apró, külső jellemvonással az osztálytársait és csak párbeszédben. Remélem később jobban megismerhetem őket.
15/15

Helyesírás:
Első nagyon szembeszökő hiba, hogy a KEDVENC bandájának a nevét rosszul írtad!
Te így írtad: Metalica
Helyesen: Metallica
Szemszögváltás előtt (és utána se ártana) nyomni egy enter-t. Hidd el, sokkal áttekinthetőbb lesz ettől!
És volt pár vessző hiba is, de ez talán a legkevesebb.
8/10

Összpontszám: 30/35

Tanácsok:
-Fejezetek pont a menübe!
(-Szerintem vedd ki a közvélemény kutatást a fent említett okokból)
(-Színesítsd ki a oldalt html-ekkel, képekkel)
-Válts betűtípust
-Legközelebb a kedvenc bandájának a nevét ne rontsd el! Metallica!
-Szemszögváltás előtt-után enter!

További jó blogolást! :)
UI:A nagy kritizáláson kívül, nekem nagyon tetszett a történet, ezért fel is iratkoztam rá! :)

1 megjegyzés:

  1. Köszi a kritikát, Barby!
    Megfogadom a tanácsaidat, és lecserélem a betűtípust Courierre (mert annál legalább jó az Ő és az Ű betű)
    A szemszögváltásoknál figyelni fogok, csak néha telefonról máshogy megy át az ádatt a gépre >< ( pl:néha a felét át se küldi...) A Fejezetek menüpontot is megcsinálom, valamint arra a fránya névre is figyelni fogok...
    Egyedül a színesírést nem csinálom meg, mett akkor szerintem úgy nézne ki, mintha lehányta volna egy csillámpó i ><
    Még egyszer köszi a kritikát
    Elisia A.

    VálaszTörlés