2014. október 30., csütörtök

9. kritika~Boulevard in my heart

A blogot ITT megtaláljátok.
Kinézet:
A fejléc szépen meg van csinálva, és illik is a történethez, egyetlen kikötésem ellene, hogy hiányzik róla a blog címe. Ezt egy egyszerű szövegszerkesztővel te is ráteheted. Ezt mindenképp ajánlom. Mert sehol nem látható a blog címe.
Desing nekem nem tetszik. A háttér nem egyedi, alapból megtalálható a blogger hátterei között.
Hiányoznak a modulok is. Nem azt mondom, hogy mindent tegyél ki, de mindenképp jól jönne, a chat, feliratkozás a blogra..stb. A történetet is ide írhatnád inkább ki szövegként, mert nem olyan hosszú, hogy külön modul kelljen neki.
Túl széles az oldalsáv, és a fejléc sem középen van.
A betűméret kicsi, a típus olvashatatlan. Igaz, hogy szép és jól néz ki, de inkább a címeknél használd az ilyeneket, mert elsősorban az olvashatóság a fontos, nem pedig, hogy mennyire kacifántos a betűtípus.
Szerintem, keress fel egy desing-blogot, aki segít szebb külsőt varázsolni a blogodnak.
10/4

Történet:
Nekem kifejezetten tetszik az alaptörténet. Egy olyan világ, amiben tündérek, boszorkányok, vámpírok, vérfarkasok és hogy ki ne hagyjam őket, sárkányok vannak.
Ami nem tetszik benne, hogy nincs prológus. Igen, én ezt mindenhol hiányolom. De nekem egyszerűen enélkül nem teljes a történet. Itt sem igazán kellene, de én megszoktam, hogy van, ezért bocsi.
Ami nagyon zavart, azok a smilek az első részben. Azokat szerintem szedd ki. Ez egy blog, nem pedig olyan, mintha naplót írnál, vagy épp egy ismerősödnek facebook-on. Ide nem kellenek.
15/12

Helyesírás:
Nem találtam benne hibákat.
10/10

Összesen
35/26

Tanácsok:
•Írd rá, a fejlécre a blog címét.
•Modulokat tegyél ki
•Esetleg keress fel egy desing blogot
•Vedd ki a Smilekat..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése