2014. október 31., péntek

10. Kritika - True Love Doesn't Know Obstacle

                                                                                    a blogot ITT megtalálod

Kinézet:
A fejléc egyszerű, de mégis szép. Bár én nem halványítanám el a két pasit a lány mögött. És a betűtípuson is van még mit változtatni, mert túl girbegurba, így alig tudtam kiolvasni az utolsó szót! Ezt javítsd ki kérlek!
A designnal is ez a helyzet. A menüből nem hiányzik semmi, de a chat nagyon nem illik oda. Tudom milyen nehéz eltalálni a megfelelő színt, de azért a fehér helyett lehetne valamilyen kék.
8/10

Történet:
Tetszik, nagyon jó. Megfogott a történet, bár eddig nem olvastam végig, mert az időm nem nagyon engedte, de ezt le tudtam belőle szűrni. És jó, hogy nem rögtön az első részbe behozod a tanár urat a történetbe! Bocsi, hogy szűkszavú vagyok, de nagyon megtetszett, mindenképp elolvasom a továbbiakat is!
15/15

Helyesírás:
Egy pár szóismétlést találtam benne csak, ami nem nagy hiba.
9/10

Összpontszám: 32/35

Tanácsok:
-Fejlécen cseréld le az írást egy kicsit olvashatóbbra
-Vagy akár az egész fejlécet (túl halványak a szereplők...)
-Kicsit figyelj oda a szóismétlésre
-Folytasd! És kíváncsi lennék a férfi szemszögéből is!

További jó blogolást!

UI: Szereztél plusz egy feliratkozót! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése