2014. október 27., hétfő

4. kritika~Szeress amíg lehet

A blogot ITT megtaláljátok

Kinézet:
A fejléced nekem tetszik, egyedül annyi kifogásom lenne, hogy azt a szöveget - "Van úgy, hogy a" - nehéz elolvasni.
A mondulok rendben vannak, megvan minden ami kell, bár egy kicsit én változtatnék rajta. A feliratkozás s blogra, a Chat-et és az oldalakat feljebb tenném.
Ami még szemet szúrt, hogy a a cseréknél a blogcímeket lehetetlen elolvasni a színek miatt. Ezen mindenképp változtass.
A kinézet úgy egybe, alapvetően rendben van.  A színek szépen illenek egymáshoz. A szöveg is olvasható.
10/8

Történet:
Ami legelőször feltűnt, hogy nincs prológus. Oké, hogy ott a trailer és oldalt van a történetről is írva, de nekem hiányzott.
Az írásmódod is rendben van, bár van olyan rész, ahol kicsit tőmondatosan írsz. S nekem általában ezeknél a részeknél hiányzott valami. De ez nem volt túl gyakran, mert a legtöbb helyen szépen kifejtetted a gondolataidat.
A történet nem az a nagyon eredeti, mert szinte minden blogban, van egy fiú és egy lány beleszeret egymásba, de nálad még ez sem zavart engem. Olyan jól meg van írva. A beszólogatásaik egymásnak..stb. Ezeket nagyon eltaláltad.
Az utolsó résznél csak néztem, hogy 'Mi van?'.
Amúgy csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy tudd, hogy a legszívesebben kinyírnálak. Hogy tudtad itt abba hagyni? Hogy lehet így befejezni? :O
Ajánlom, hogy gyorsan folytasd.
15/14

Helyesírás:
Hát ezzel már nem vagyok annyira megelégedve. Sok helyen találtam benne elírást, amitől néhány helyen értelmezhetetlen a szöveg.
Van ez a mondat ("Gyors mozdulatokkal nyitottam az ajtót ha nem állnak ott.), amit többször el kellett olvasnom, hogy tudjam mit szerettél volna írni.
Sok helyen hiányoznak a vesszők, és bár értem, hogy mit akarsz írni, de azért mégis fura.
Helyesírási hibát nem találtam kifejezetten benne, DE fontos hogy figyelj oda azokra a szavakra amiket egybeírunk. Most per pillanat a számokra gondolok.
Ahogy te írtad őket: "harminc kettőt" "harminc kettes" "tízen öt" "tízen egy"
Ezek helyesen így vannak: harminckettőt, harminckettes, tizenöt, tizenegy
Erre mindenképpen figyelj oda. Ha nem vagy benne biztos, akkor inkább írd le számokkal (32-t, 15, 11), nem fog senkit sem zavarni.
Fontos, hogy a vesszők elé ne tegyél szóközt, mögé igen, de eléje NE. Még egy dolog, az írásjelek mögé egy szóközt igazán beszúrhatnál. Hidd el kell az oda.
10/6

Összesen: 35/28

Tanácsok:
• Gondold át a modulok sorrendjét.
• A cserék színét változtasd meg, mert olvashatatlan.
• Figyelj oda az írásodra, hogy értelmes szöveget írj.
• Figyelj a számok írására, és arra, hogy miket írunk egybe.
• Vesszők elé NE tegyél szóközt.
• Írásjelek után viszont tegyél.
• Folytasd a blogod.

Remélem azért nem bántottalak meg. Ez csak építő jellegű kritika szeretne lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése