2014. október 30., csütörtök

7.Kritika ~ Blackbird

                                                                              a blogot ITT megtalálhatjátok

Kinézet:
A fejléc szép, bár ha ránézek nekem nagyon az az érzésem, hogy két különálló képet nézek és nem egyet.
De a hangulata illik a bloghoz.
A designhoz annyit fűznék hozzá, hogy nem célszerű fekete alapon fehér betűkkel írni, akárhogy is ez illik oda. Mert elkezdi bántani a retinát  kb. 5 percen belül és fájni fog a szemed. És ennek talán az olvasóvesztés a következménye, bár ahogy a feliratkozóidat elnézem ezt megcáfolom nálad.
Az 'Üzenetem'-nél (oldalt) nagyon idegesítő a betűtípus. Félkövér és girbegurba. Nagyon nem passzol egymáshoz.
Lehet, hogy ez az én berögződésem, de kicsit unalmas az oldala. Tegyél bele több html kódot, képeket vagy amit akarsz!
És nem szoktam a zenére kritikát tenni, de most fogok.
Nagyon jó! Legalábbis egy Linkin Park fannak. (szerény személyem) És illik a bloghoz is az összes! Általában nem díjazom ha van, de ez itt és most nagyon jó!! Szuper döntés volt!
7/10

Történet:
Sajnálom, hogy nincs Prológus, mert szerintem annak van egy olyan szerepe, hogy betekintést enged a történet egészére. Kár, hogy nincs, de ez most  már mindegy.
A történet jó és egyedi, ezért megtetszett. De szerintem nem csak én vagyok így vele. Tetszik ahogy leírod az eseményeket, nagyon jó a stílusod! Bocsi, ehhez nem nagyon tudok hozzászólni, mert engem megfogott és nincs hozzáfűzni valóm. Egyszerűen király!
Bár nem olvastam végig, mert az időm nem nagyon engedte, de ebből a pár részből le tudtam venni mindezt, és várom, hogy mikor tudom folytatni.
Úgy látom kaptál még egy feliratkozót! :)
15/15

Helyesírás:
Nem találtam benne semmit!
10/10

Összpontszám: 32/35

Tanácsok:
(-Fejlécet lecserélni)
(-Valamit kezdeni a fekete alapon fehér betűkkel)
-'Üzenem'-nél betűtípus csere!
-Oldalmodulokat kiszínesíteni (nem szó szerint ;) ) pl. html kódok, képek

További jó blogolást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése